I am MELTING!

Okej, visst är det skönt med sommar och värme men nu börjar detta fan gå mig på nerverna. Det är FÖR varmt. Jag svettas var jag sitter, var jag går, var jag står. Om man ens bara lyfter på fingret för att ta bort lite hår från pannan, då har man genomgått en svettdusch av dess like. Jag SVETTAS!

Det är så ofräscht... Visste det är bra att systemet rensas och alla orenheter försvinner, men va fan. 24/7 så är jag svettig.. Jag är äcklad... USCH!

Jag funderar på att bygga mig en iglo och sitta naken där inne. Då kommer jag definiftivt bli kvitt mina problem. YEES!

Nu ska jag ägna mig åt något annat jag kan irritera mig på.

Kommentarer
Postat av: Lina

Det är ju annat än vad vi gör i sve nu, grått och trist är det.

2010-08-01 @ 21:17:09
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0