Back in business!

Vad är det ni ser? Vad är detta? Är det en uppenbarelse? Är det en världshändelse? Oui, er allsmäktige, er underhållare, moi, är tillbaka om en för en liten stund. Jag befinner mig på okänd plats, någonstans i världen där internet inte alltid är tillgängligt. Ni får helt enkelt sukta efter dessa få, men oerhört underhållande inlägg. Hur ska er vardag annars lyftas?

Just nu är det varmt, mycket varmt. Frågan är om man kan överleva, eller om man stryker med? Pensionärer och allmänt svaga individer, håll er inomhus i AC-tempererat klimat, ni klarar er inte och fy fan vad jobbigt det skulle bli  att städa upp alla från gatorna vi går på...

Jag har suttit vid internet hela dagen, men inte en jäkel har lyckats vara inne. Antingen betyder detta att det är varmt där hemma eller så har ni faktiskt ett liv. Jag vet inte riktigt vilket jag ska satsa på, men det första alternativet verkar väldigt rätt.

I detta, mitt första inlägg på väldigt länge, kommer jag inte behandla några livsviktiga frågor eller dela med mig av min visdom. Det är endast till för att göra er uppmärksamma på att jag lever. I'm back!



Hakuna Matata!

Kommentarer
Postat av: mamma

Va glad ja e att du e "back" Har längtat efter dina underfundiga sarkasmer! Å va glad ja e att de e just VARMT!!!!! Hoppas det håller i sej till vi kommer!

2010-07-21 @ 09:56:17
Postat av: Lina

Halleluja, Frida is back! Dock hoppas jag på lite bättre uppdatering ändå. Vill ju inte vänta 3 månader på nästa uppdatering.

2010-07-21 @ 21:58:37
URL: http://linastarnert.blogg.se/
Postat av: Anonym

She´s back, the all and mighty, ooooooooooh halleluja.

2010-07-22 @ 09:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0