The Janitor

Stöter på vår vaktmästare oerhört ofta faktiskt. Och han ser lika glad och road ut varje gång! Sen pratar han på kroatiska och jag nickar och skrattar. För jag förstår inte vad han säger, tyvärr. Ibland slänger han in något ord på tyska, ibland inte. Men han är ganska trevlig ändå, vad jag kan förstå av hans sätt att uttrycka sig. Eller så tycker han bara det är roligt att jag inte förstår.. Vem vet?!

Nu ska jag masa mig ut i solen och läsa min bok. Den är suverän! Tack för den mormor!

Adios.


Kommentarer
Postat av: Petra

frida hör av dig :) vill veta mer om resan!

2009-09-02 @ 16:47:34
URL: http://pepplos.blogg.se/
Postat av: karolina

Frida!!! Vaktmästaren på holiday är en peddogubbe.

Akta dig för honom annars kommer han snart in på ditt rum och"lagar byrån".

2009-09-02 @ 18:34:08
URL: http://karrokarrokarro.blogspot.com
Postat av: Friduus

GAAAH! Varför har du inte berättat det?!?! Jag ska aldrig mer titta åt hans håll! Tur att jag bara har en resa kvar:D

2009-09-07 @ 11:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0