The importance of being on another hotel than your guests..

Förr var jag sällskapssjuk och kunde inte tänka mig en dag utan att vara själv. Nu, hava denna dam ändrat sig och vill vara själv, helt själv, utan några gäster inom synhåll. Aldrig att man får vara själv, aldrig att man får sitta själv.

Kanske är det bara tur att jag smyger in i matsalen med min bok, sätter mig i ett hörn och smaskar i mig min föda utan att de ser mig.

Även sällskap handlar om att hitta jämnvikt. Allt ska vara lagom, vilket vi, i lilla landet lagom vet allt om. När man hittar balansen mellan alla element i livet kanske man kan stanna upp och se att livet inte är så illa ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0