I'm going slightly mad

Då var det dags för den sista uppgiften för veckan (som det ser ut nu). Båtutflykten imorgon. Den blir av. Jag har dock bara 12 gäster... Brukar ha närmre 30, vilket nu innebär mindre pengar för mig.. Men skit samma, hela veckan har varit folktom. Ingen vill göra någonting så jag kan inte rå för att de är tråkiga.

I alla fall måst jag äta middag imorgonkväll med dem som kör båten, de insiterar, men jag vill inte! Hallå, det är en snubbe på typ 30-40 bast med långt hår som han svänger huller om buller.. Visst där är en annan fiskarsnubbe som är lite äldre än mig, men ändå. Jag vill inte gå ut med ett gäng gubbar.. Jag som hade planerat myskväll framför tvn med "The day after tomorrow" som de visar på "RTL Televicia". Men attans, jag kommer nog inte undan. Jag får väl ta mig genom kvällen..

Nu ska jag fortsätta min konversation med min kära make. Sen bär det av till mitt hem för denna veckan, sängen och rummet på hotell Holiday.


Kommentarer
Postat av: mamma

klart du ska äta med dom,vill väl bjuda dej efter alla turer i sommar! Men kolla med Karolina först så de inte e några äcklo,

2009-09-18 @ 16:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0