GIVES ME HELL!

Jag vet inte riktigt om jag är otydlig? Brukar jag vara otydlig med min information? Brukar man inte kunna fråga mig saker efter att jag berättat om det inte är något som gått ända in i maskineriet? JO! Varför i hela friden lyssnar man ändå inte?!

Idag, klockan 18.30 för att vara exakt berättar två av mina gäster att de inte ska med på en utflykt imorgon.. -Vad, säger jag och ser frågande ut.
- Ja, två länders väderrapporter säger att vädret ska bli dåligt imorgon så vi följer inte med.

MÄLAN ÄR FÖR FAN BINDANDE!! Jag har förklarat flera gånger, anmäler man sig åker man med. Blir det inställt blir det. Men nej, de vägrar så jag får försöka fixa det, och det löses också.

Men, jag hamnar i dålig dager. Min kontakt på Uniline får försöka fixa klockan 19 på kvällen när hon slutat, vad tänker de med? De träffade mig tidigare under dagen, kunde de inte sagt detta då?! Herrejösses!!

Jag var arg, men jag stampade lite i golvet på rummet istället, i hopp om att de bor under mig. Jag gick ner i receptionen och strök under på min lapp flera gånger att anmälan är bindande. Förhoppningsvis ser de detta och skäms. Huvudsaken är att de förstod att de gjorde fel, men gud vad arg jag blev..


Kommentarer
Postat av: Lina

Störigt det där när de inte förstår sånt..

En annan krockade igår, är helt f*cked up!



Ses snart :)

2009-09-19 @ 21:19:52
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0