All we hear is Radio Ga ga, radio go go, radio ga ga

Hittills har jag inte gjort mycket mer än att gå en lång runda och lyssna på musik. Gick sådär med tanke på att knät inte riktigt är vad det har varit, men jag rörde på mig i alla fall. Passade på att inhandla det som jag blivit tillfrågad att handla hem, så pappa nu har jag fixat Badel Rum till dig! Och har inhandlat salva till Camilla (mystiskt!). Jag passade även på att bok en tid för manikyr. Tänkte att jag lika gärna kunde testa nu när jag inte skulle göra något speciellt! Blir dock inga äckliga häxnaglar utan bara lite normal putsning och lackning. Annars hade jag nog aldrig stått ut med mig själv.
Om ett litet tag ska jag gå ut i blåsten och sätta mig i en solstol, äta lite lunch och läsa min bok, lyssna på musik. Måste få tiden att gå, men jag kan inte läsa för mycket i min bok.. Den är ju snart slut! Det är så det går när man har något bra att läsa. Får se om jag kanske hittar en bok på engelska i Pula imorgon så jag har något att läsa.

Precis i detta nu när jag sitter här och skriver går the janitor förbi mig.. två gånger! Han är väldigt läskig. Nu kom han förbi en tredje gång! Fy faro! Och han kan inte sluta glo på en när han går. Jag låtsas vara riktigt, riktigt upptagen så går han förbi snabbt. Han ska inte tro att han är något minsann!

Bye bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0