12 är väl 12?

Fick ha hyrbilen till klockan 12 idag så hyrgubben. Varför ringer han mig då klockan 10 och undrar var jag är? När han vet att jag har tidigt möte och skrev på pappret att bilen var min till klockan 12. Då ska han helt plötsligt ge bilen till några andra klockan 11. Ibland undrar jag hur folks hjärnor fungerar...

Jag körde i racerfart till Medulin, tankade (inte helt själv för jag hade bråttom) och lämnade bilen 11.30. Så det så, han fick vänta tills jag var klar faktiskt.

Natten har bestått av regn, åska, blixtar, ett riktigt oväder med andra ord. Regnade i förmiddags också, men nu verkar solen komma fram lite så båtturen blir förhoppningsvis av imorgon. Dock är vi ju bara åtta stycken.

Haj och ivaj.

P.s. Var tvungen att hälsa på the janitor imorsen.. ÖRK! Han synar en uppifrån och ner. Han borde skämmas! Snart säger jag till honom det lilla äcklet! Det som är bra med dator är att man kan verka riktigt koncentrerad och inte ägna honom en hälsning ens! Musik och dator blir min räddning! D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0