- Fan, är det Jonis eller?

Ja, våran huvudstad är verkligen något speciellt. Det är sådär småmysigt, även om allt är ganska stort och ibland rörigt. Tunnelbanor, nya vägar, nya människor, allting får mötas på ett nytt sätt.

Stockholmshelgen med Karolina bjöd på allt från en bakfull Jesper Blomkvist på MAX till någon Jonis från Grannfejden på tunnelbanan. Vi fick även en diagnos i form av CP-skada av ett gäng fjortonåringar ca 02 på natten, vilka gjorde det klart för oss att de faktiskt inte var efterblivna och förstod att vi gjorde oss lustiga på deras bekostnad.. Vad ska man egentligen göra när en liten tjej säger: Fan, är det inte du som är Jonis? Amen Guuud! Jag har ju typ sett dig skitmycket på ettan och trean nu! (Överlycklig)

Killen säger: Tja... Jag har gjort lite grejer för trean nu typ..

Karolina och jag tittar på varandra och på tjejen som sitter bredvid oss och börjat självklart skratta.. Att man ens känner igen någon som heter Jonis som har synts i Grannfejden.. Antingen har man bättre minne än vad man tror eller så är folk bara så oerhört "kändis" (för hallå, vilken kändis Jonis verkligen är!!) KÅTA!

I alla fall var Stockholmsbesöket något mycket trevligt och efter denna helg har jag lärt mig att jag tydligen har någon form av sjukdom (TACK! Äntligen en diagnos!) och att jag aldrig ska bli så Kändiskåt att jag känner igen Jonis från Grannfejden!


Kommentarer
Postat av: Moster

Vad bra att du inte tänke bli kändiskåt! Fast det är ju rätt roligt med Lassieklubben - och där är ju jag med nu!Eftersom: Jag känner en tjej (till och med är släkt med en tjej) som skrattade åt en tjej som pratade med Jonis från Grannfejden på tunnelbanan(vem f-n han nu är)...

2009-09-28 @ 20:03:45
Postat av: Frida

HAHAHAHAHA!

2009-09-29 @ 11:25:08
URL: http://friduus.blogg.se/
Postat av: Lina

haha :P

2009-09-30 @ 15:31:07
URL: http://linastarnert.blogg.se/
Postat av: backy

Täääänker du uppdatera snart elllller?

2009-10-25 @ 11:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0