Kroatien

Befinner mig just nu i Kroatien, Medulin för att vara exakt. Var framme vid 06.30 på lördag morgon och har sedan dess antecknat x-antal sidor. Måste ju verkligen vara skärpt om jag ska lyckas jobba själv sen.

Idag lyckades jag äntligen få låna en dator av en tjej här nere och slapp göra patetiska försök att surfa via jobbtelefonen. Det funkade i och för sig ganska bra, lyckades komma in på facebook och kolla lite där, men sen gav jag upp. Kommer alltså ha med mig min dator istället för ingen alls.

Här är vädret kasst iaf. Har inte kunnat bara i havet än, eller solat. Men jag kommer ju ner här fler ggr. När vi kom hit drog en "tromb" eller en väldigt kraftig vind över en camping 10 min bort. Tror det var 7 människor som dog och 1000 som drabbades, men jag är frisk och kry. Hörde bara en hög smäll.

Nu i veckan kommer jag åka till Plitvice nationalpark och på en båttur i Medulins skärgård. Kunde inte åka med till Venedig för båten var full, men jag har ju som sagt varit där och kan åka dit en annan gång. Slapp även Rovinj, vilket var rätt skönt. Glömmer aldrig båtturen vi gjorde dit 2005 med Obelix och Trubaduren... Hoppas inte det är samma båt,

Nu vet ni i alla fall att jag lever. Vi hörs och ses när jag kommer hem!

Ciao

Kommentarer
Postat av: sara

Skönt att höra att du mår bra, hoppas att vädret blir bättre snart! Vi hörs när du kommer hem!

2009-06-22 @ 12:13:34
Postat av: sara

Skönt att höra att du mår bra, hoppas att vädret blir bättre snart! Vi hörs när du kommer hem!

2009-06-22 @ 12:14:13
Postat av: Lina

Härligt att du mår bra. När kommer du hem igen?

2009-06-22 @ 12:28:26
URL: http://linastarnert.blogg.se/
Postat av: maxine

SHIT! dö inte i tromber! :O

2009-06-22 @ 20:02:22
Postat av: mamma

Va skönt att höra från dej, undrade just hur du har det. Och lugn det kommer å bli kanon väder

2009-06-22 @ 21:40:39
Postat av: Sofia

Får erkänna att jag varit lite dålig med at kolla här men får väll kanske göra det oftare så jag kan se vad som händer på dina många bussturer nu till fina Kroatien!=)

HAHAHA!! Va bra att du inte behövde följa med till Rovinj, den båtturen glömmer vi inte i första taget nej! Lite goda skratt fick vi dock åt seriefigurerna!!

2009-06-28 @ 10:57:31
URL: http://sofiazatherz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0