Big Sucess

Igår kom dagen jag väntat på hela veckan. Den kom att bli känd som: "dagen då jag äntligen fick äta vattenmeloner utan att diskplockar-Vedran stal dem dagen". Jag fick igår tag på hela fem bitar vattenmelon och kände mig väldigt lycklig över detta. Jag åt, njöt och fick senare lite ont i magen för att jag ätit för många, men det var helt klart värt lite små smärtor!

Kanske har min lycka äntligen vänt! Kanske kommer jag nu lyckas få tag på vattenemeloner?! Hur som helst kommer jag leva på gårdagens vinst.

Gårdagen fylldes även av en ny "Sea Queen" tävling. Dock ställde jag inte upp denna gången, jag kan ju inte vinna jämt. Måste ge de andra en chans och denna gången var det bara oldies med så jag kände att konkurrensen var alldeles för svag. Dock var jag lite småsur över att det skulle komma en ny "Sea Queen". Jag är ju faktiskt den enda, det ska inte finnas någon annan. Dock blev jag mycket lycklig när jag märkte att det på banderollen stod "Sea Princess"! Detta innebär att det bara finns en "Sea Queen" och hon är fortfarande regenten över "Hotel Belvedere", Medulin.

P.s dessa gamlingar kunde verkligen inte spela "Romeo och Julia"-scenen. Alltså det går inte ut på att stå och glo bort från Romeo hela tiden, man får ju faktiskt spela med och håva in honom... Nästa gång måste jag kanske ställa upp igen för att visa hur det går till! D.s

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0