Tillbaka

Jaha, då var man tillbaka i Medulin för arbete. Jiiipppie! Har nästan inga resenärer, här är tomt och jag måste köra själv till Rabac imorgon. Eller ja, mina två chaufförer som är på semester tar sig en liten gratisresa och hänger med, men ändå..!

Här är varmt, mitt hår ser ut som ett fågelbo och jag bor i källaren. Dock så är mitt rum ett dubbelrum, stort och fint. Mycket bättre än på Belvedere. Nu bär det alldeles strax av mot Punta Verudela för välkomstmöte på Park. Sen ska jag äta, gå en runda och sova. Blir väl att sitta vid datorn och prata med mina kära make också, vilket jag ser fram emot. Kanske ska jag titta på en trevlig film han gett mig också :) Eller så går ju 50 Cent på MTV! OH YEAH!

Uppdateringar kommer komma regelbundet nu ska ni se. Karolina är borta så jag har mer tid för mig själv. Både bra och dåligt!

See you later aligator.

Kommentarer
Postat av: mamma

ja tycker du e söt i fågelbo!

2009-08-29 @ 18:09:02
Postat av: karolina

Bara dåligt skulle jag vilja säga :/ på tisdag ska jag flytta, fast jag helt vill göra kanonkulan utanför belvan!

2009-08-30 @ 17:19:58
URL: http://sundancek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0