För fet för ett fuck!

Jag kommer bli fet! Fast det vill jag ju inte.. Men jag kommer bli det.. Eller? Detta var svårt. Kan man bestämma sig om man ska vara fet eller inte? Det har ju faktiskt med generna att göra, men kanske om jag har riktigt mycket vilja kan jag stå emot hormonella förändringar när man blir äldre? Kan man med hjälp av tankens kraft motstå fetma?

Under denna resa har jag intalat mig själv att jag ska hålla igen på det goda, träna och dricka minaäckliga dietdrycker. Fy farao vad det smakade illa. Torrt, damm faktiskt med en liten gnutta banan. Men jag ska tvinga mig i den, blev ju faktiskt mätt. Det tog dock en himla tid att få ner pulvret i vattenflaskan så imorgon får jag finna ett nytt system!

Just nu blåser det i Medulin och jag håller mig inne. Kanske är jag lite av en kyckling, men jag ska ju faktiskt snart sova! Är ganska mör efter en bussresa på 23 timmar. Vet att jag har lovat min kära moster att lägga upp foto på mig i uniform, det kommer! Det lovar jag. Ska ta på mig kläderna och posera lite extra för att du ska få en fin bild på din älskade systerdotter!

För tillfället får ni alla nöja er med en vacker bild från Medulin! Såhär är min utsikt (inte från rummet då, där ser jag bara parkeringen..)

God natt.



Kommentarer
Postat av: mamsen

va kul med bilder!!!de får du gärna lägga in fler!! Va fint de ser ut, man vill hoppa i vattnet direkt

2009-08-30 @ 10:02:28
Postat av: maxine

du bliver väl inte fet. Med all de energin du har.. dietdrycker ät till för mesar. Käka lite go frukt istället om du nu tvunget ska gå ner i vikt (vilket du enligt mig inte behöver).

2009-08-31 @ 21:31:53
Postat av: Frida

Dietdrycken har jag för att jag inte tycker om att äta ensam. Den är alltså min lunch tillsammans med frukt! :)

2009-08-31 @ 21:52:42
URL: http://friduus.blogg.se/
Postat av: Moster

Blir så glad och förväntansfull över att jag ska få se en bild på min älskade systerdotter i uniform! Gärna med fågelbo också... Fast där hälsar Annapanna att Natusan kids balsamspray gör underverk, det använder hon varje morgon när hennes ömma moder säger att hon ser ut som ett troll... Kram på dig!

2009-09-02 @ 20:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0