Världshäravälde

Ge mig inte för mycket makt, för jag gillar den, verkligen. En seger är som en drog för mig, vilket är mycker bättre än sådant som hasch eller nått annat skit. Tänk vad bra att bara kunna gå på segerkänslan. Men som sagt, när jag får för mycket av det goda är det lätt att jag lever på det alldeles för mycket, jag åker på vågen lite längre än vad jag skulle gjort. Därför uppmanar jag alla som har den här segerviljan att ta vara på varje liten seger, men inte för länge, när du är klar med den, sätt igång mot nästa och se till att vinn den!


Kommentarer
Postat av: maxine

tack för tipset, Fridus. Ska försöka vinna något någon gång..

2008-01-14 @ 21:50:44
URL: http://maxine.webblogg.se
Postat av: livmodern

de viktigaste är inte att vinna, utan att klara av att förlora!!!

2008-01-15 @ 08:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0