Spammning

Spammar igen, kan inte hjälpa det! Men då jag kom ner från listan över mest uppdaterade, trodde jag förlorat min blogg saknade jag min stund i det lilla rampljuset jag hade! Om det är en massa onödiga inlägg som krävs för att komma dit igen, så får jag väl se till att göra tvärt emot. Skriva en massa bra inlägg istället. Därför handlar detta inlägg om desperationen av att bli sedd, att bli hörd och att vara en av de många mindre intelligenta bloggare som skriver om irrelevanta saker. Jag ska inte bli en av er, jag ska stå emot, fortsätta i samma stil, bara göra lite fler inlägg. Ni kommer få ett slut, vi högkulturella, intelligenta varelser ska få vår tid. Snart kommer den, den är bara runt hörnet. Vi behöver bara kämpa!

Kommentarer
Postat av: mikaela

well spoken.

2008-01-17 @ 21:17:04
URL: http://mikaelam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0