Skuggan av mitt forna jag

Nu är det dags, upp till kamp! Ladda upp batteriet, släng undan all skit: Nu är det dags för ett nytt liv! Dagen till ära fick jag en uppenbarelse. Det var som om min kropp uppslukats av någonting högre, jag fick en sådan lust att börja träna. Dags att lämna det bakomflutna före sig, dags att ge fläsket en omgång och fan tommen komma tillbaka. Mitt mål är att få tillbaka den kondition som en gång befann sig hos mig, att få tillbaka killerinstinkten på riktigt.

Det är bara att köra. Vi måste börja allihopa. Kanske inte med att träna, men i alla fall med att ta tag i våra liv. Vi måste för en gång skull göra alla de saker vi pratar om och inte skjuta upp det till nästa dag. Det händer alltför ofta; det du inte gör idag kan du göra imorgon.. Det måste bli slut med detta nonsens, gör för en gång skull som du säger, istället för att svika dig själv. I längden leder det bara till fördärv.

Kommentarer
Postat av: Lina

jag är mer än på! Jag tränade idag, känner mig duktig. Nu ska man bara hålla igång det också.. :)

2008-01-07 @ 22:54:56
URL: http://linastarnert.blogg.se
Postat av: Mikaela

frida visar alltid samma go-go anda. hurra. låter trevligt.

2008-01-09 @ 12:11:14
URL: http://mikaelam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0