Prata så man förstår

Att prata så andra förstår är kanske inte det lättaste som finns. Att prata så att andra blir intresserade är nog ännu svårare, men jag tror fan att jag har fått denna gåvan! Käften går i ett, folk kommer och vill få information, de stannar kvar och lyssnar. De vill faktiskt höra vad jag har att säga. Det är en underbar känsla att folk lyssnar på en, att de är intresserade. Att stå i centrum är någonting av det bästa som finns. Tänk om man kunde göra det alltid! Jag ska hitta mig ett jobb där jag kommer vara centrumet för alla, något sådant måste ju finnas! Känslan går inte att beskriva, jag är lyckligare än någonsin!

Kommentarer
Postat av: Helena

Du har gåvan Frida! Du var verkligen i centrum i går och som jag sa till kollegerna så svällde mosters hjärta av stolthet! Visst är vi många i släkten som kan snacka(jag menar vill man ha ordet får man fan ta det) men vi som verkligen har något att säga är ju inte lika många...

Du kommer att stå i centrum vilket jobb du än skaffar dig - det är jag övertygad om.
Kram Helena

2008-01-18 @ 18:23:15
Postat av: Friduus

Tackar moster! :) Det var bara superkul att vara med!

2008-01-19 @ 17:44:54
URL: http://friduus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0