Pappa

Pappa, pappa, du är en så bra människa ska du veta. Tack för att du gör min dag så rolig, bara genom din blotta existens och dina s k humoristiska inslag är du klassad som genomgod gubbe!

I tidigare inlägg har jag tagit upp fenomentet äldre herrar som åker till tippen, idag kom tippen på tal igen. Jag blev erbjuden en gratis resa dit, inte bara en gång, utan två gånger på samma dag! Tänk att få möjligheten att åka till tippen två gånger samma dag! Och inte nog med detta, de öppnar ca 9.00 också! Och jag skulle bli insläppt! Kan det bli bättre?!

Tack pappa, tack för ditt erbjudande, men jag tror än en gång att jag artigt tackar nej till ditt helgnöje och stannar hemma och sover en extra timme eller två. Vi kan umgås men vissa av våra aktiviteter tror jag det är bäst vi håller för oss själva!

Kommentarer
Postat av: maxine

håll du dina aktiviteter med far din hemliga ^^
du har inte skrivit på ett tag. alltför upptagen, är du?

2008-02-10 @ 20:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0