Några minuter senare

Okej, jag ska sluta spamma nu. Jag orkar inte mer.. Kan vara för att all min ilska plötsligt försvann vid tanken på de fina orden jag fick höra idag. Och de fina orden jag fick höra precis! Mina popupfönster ska bli fixade! Jag känner glädjen genomborra min själ (men jag är ändå sur på alla bimbos). Jag känner hur livet tar tag om mitt hjärta! Än finns det hopp! Kanske var detta början på samhällets förändring? Kanske kan ord och glädje vara nyckeln till frihet? Kanske är revolutionen här? Kanske är vi unga samhällets röst?

Varför skriva om samhället hela tiden egentligen? Varför gör jag det? Gillar jag ordet eller dess innebörd? Jag måste bekänna en sak, jag är inte ett dugg intresserad av politik eller samhället egentligen. Kanske lite av samhället, men inte av politik.. Å andra sidan så går de ju hand i hand. Men jag förstår inte politik, samhället är enklare att förstå, även om de är lika... Nu blev det jobbigt, nu ska jag sova. Det är sent. Adjö.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Förstår vad du menar med att du spammade din blogg under loppet av tjugo minuter. Måste medge att det inte var illa pinkat. Grattis.

2008-01-03 @ 16:38:10
URL: http://mikaelam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0