Jag blir så matt

Telia, telia! Hallå, snälla, snälla telia fixa ert bredband, fixa mitt bredband. LAGA DET!  Här har jag nyss suttit i min enkla vrå och dikterat upp ett underbart vackert inlägg, som dock aldrig kommer visas. Precis när det ska publiceras händer det offatbara.. Internet lägger ner. Vi är en modern familj, vi har teknologiska apparater så det tjuter om det, men bredbandet, det fungerar helt enkelt inte som det ska.

Detta problem har fått mig att tänka om.. Ska jag egentligen inte byta inriktining, från språk till någonting tekniskt så jag kan laga felet? Kanske kan  JAG faktiskt få det att fungera? Vem vet? Så många frågor, inga svar.. Telia, snälla jag lovar att jag ska sluta med godis, jag ska göra er en tjänst, detta är ett oerhört stort problem för mig.. Verkligen, det finns ingenting viktigare, jag är totalt omedveten om allt som händer runt omkring mig då detta problem tar upp så stor plats i min hjärna. Jag vet inte vad jag ska ta mig till... Detta kan leda till samhällets förfall!  Vi som är uppväxta med dessa apparater runt oss, vi känner inte till någonting utanför denna värld. Hur många av oss (jag vet självklart) vet egentligen hur mycket det kostar att skicka ett brev inom detta land vi kallar Svea Rike?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Har ockås telia, och det är fan fel jämt! På den bärbara datorn lägger internet av en gång i kvarten, minst! Kan vara riktigt störande när man bloggar och så försvinner allt!

2008-01-14 @ 21:24:38
URL: http://missdeardiary.blogg.se
Postat av: mikaela

jag vet som så att det kostar skjortan att skicka utomlands i alla fall.

2008-01-15 @ 18:43:58
URL: http://mikaelam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0