Idrott

Idrott är nog någonting av der roligaste jag vet! Lagspel, där man får gå in i närkamper, enskilt där det bara är du vs någon annan, och framför allt får du ju röra på dig! Att pressa kroppen till max, svettas floder och bara känna sig sådär nöjd efteråt, det är livet det!

Men för att ett lag ska kunna fungera måste det vara någerlunda samspelt, deltagarna måste ha någon form av ex. bollsinne och inte vara rädd att slå sig (när det gäller sport med kroppskontakt). Om dessa egenskaper saknas faller laget pladask, samarbetet måste fungera.

Med detta vill jag bara nämna min idrottslektion idag, som verkligen inte innehöll någon form av samspel eller känsla, den var urusel. De sägs att alla kan röra på sig, men vissa rör sig fan så mycket mindre än andra.

Kommentarer
Postat av: maxine

och du rör dig fan så mycket mer än andra! :)

Närkontakt, närkamp och inte vara rädd för att slå sig.. Känns Kung Fu. du skulle nog gilalt det.

2008-01-18 @ 18:08:28
Postat av: mikaela

HAHA så du har en ganska kass grupp?

Nja min består ju till största del av killar, och alla tar det här med sport väldigt seriöst. Så det är najs, de är trevliga! Detta kommer nog gå bra.

2008-01-18 @ 20:14:31
URL: http://mikaelam.blogg.se/
Postat av: Kollibri number one

Jag vet vad du menar.. vissa har liksom inte den rätta feeelingen, like you and mee gangstaa & kära kollibrivän

2008-01-18 @ 22:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0