I en värld av missförstånd

Kom att tänka på hur ofta jag missuppfattar saker och ting. Det förekommer både i tal och i skrift. Jag är känd för att inte höra vad andra säger, utan bara det jag själv vill. Kan det vara så att jag är uppfångad av andra tankar? Egna vitkiga diskussioner i mitt huvud som är så häftiga att den "riktiga världen" glöms bort? Här finner jag inget svar. Dock har jag ett svar på missförstånden i skrift. Då jag är en obotlig misstags-letare och döpt besserwisser letar jag efter fel och finns det någon gång det minsta lilla grammatiska fel, förstår jag inte mycket. Kanske är det dags att öva på slang och särskrivning?


Kommentarer
Postat av: Mikaela

vå ga skriva orden i sär. Det är bra terapi. Jag lov ar.

2008-01-13 @ 20:55:54
URL: http://mikaelam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0