Dedication: Maxine & Frida relationship

Allting började med en förfrågan om en The Sounds- konsert för att sedan utvecklas till någonting mycket fint. En vänskap baserad på mycket starka band och ett brinnande intresse för det musikaliska, samt intelligenta livet. Genom eld och vatten färdas vi, jag och min bundsförvant, min vapendragare och tappre kamrat, Maxine Sigrun. Tillsammans entrar vi världen och gör den osäker. Många gånger har vi tappat bort varandra då skola och andra saker tyngt våra sinnen, men alltid har vi hittat tillbaka till varandra. Vårt förhållande fick en nytändning över en chokladkaka för att sedan växa sig ännu starkare.

Efter uthusterrorn 2007 visste vi att vår vänskap var speciell och att många aldrig kommer få skåda en sådan vänskap som vår. Då Maximus börjat på kung-fu introducerades ett nytt nummer till våra gatherings, nämnligen höftkastet. Lika snabbt som det upptäcktes blev det en tradition på varje fest, även om det på senare tid glömts fort alltför ofta. Med detta kära vänner, vill jag bara berätta om min käre vapendragare Maximus, som gör mig lika glad, varje gång jag stöter på henne. För att avsluta detta inlägg vackert vill jag självklart citera Sir Maximus och säga: "genom eld och vatten kan en sköld av titan färdas."

image20



Kommentarer
Postat av: maxine

jag är MÅLLÖS!

2008-01-11 @ 14:44:23
Postat av: Mikaela

kung fun är super. Säger det bara, gott folk.

2008-01-12 @ 17:56:26
URL: http://mikaelam.blogg.se
Postat av: Anonym

Lina Starnert = fotograf till den fina bilden! :D (L)

2008-01-12 @ 22:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0