Dagen efter...

Sitter nu åter här, dagen efter mitt raserianfall och mitt spammande.... Jag tänker tillbaka på tiden igår natt, då jag satt här och var frustrerad över saker jag inte anses kunna kontrollera. Det känns ganska rofyllt att veta hur arg jag egentligen var, hur mycket jag avskydde allt. Märk att jag talar om allting i dåtid. Jag hatade, tänker tillbaka osv. Detta kanske får er att tro att jag gett upp min irritation, lämnat tankar om makt osv. men ICKE!!! Jag är fortfarande lika irriterad, eller kanske inte jag tänker inte lika mycket på det. Eller jo.

Vart man än vänder sig möts man av uppblåsta plastikopererade damer i 25-årsåldern. Vad har jag nu gjort undrar ni? Jo, vi satt här hemma några polare och tittade på "girls of the playboy mansion"... Kan vara därför jag ser uppblåsta bimbosar....

Nej, som en mycket vis ung herre sa till mig så måste jag försöka att sluta irritera mig på så mycket, kanske se det ljusa i livet och istället kämpa för att få det jag vill, på bästa möjliga, lagliga sätt. Livet går ju faktiskt lättare om man ser allting från den ljusa sidan. Å andra sidan ser man allting i svart så blir man glad för små förändringar. Jag svamlar, jag ska sova. God natt..

Kommentarer
Postat av: Mikaela

var det din lilla påg måhända som sa de visa orden? i så fall, behåll honom bara säger jag dig.

2008-01-04 @ 21:09:34
URL: http://mikaelam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0