Censurerat

Jag ber om ursäkt för min ambivalens, men jag kan helt enkelt inte riktigt bestämma mig för hur jag ska ställa mig i frågan om irritation eller ej. Märk även att jag älter det om och om igen, vilket jag vet är oerhört tråkigt och ointressant att läsa. Därför ska jag nu lämna irritationen (även om jag är ganska pissed-of idag) och istället förespråka skitväder. Vad mer kan man önska sig såhär i början av året? Regn, blåst och konstant kyla, kan det  bli bättre? Och om det blir lite halt också, oh yes I'm in heaven! Tänk att faktiskt få ha en anledning till att sitta inne vid datorn och uggla, att faktiskt kunna skylla på någonting: Sorry mosan, det regnar - jag stannar inne. FANTASTISKT!

Det optimala hade dock varit om det hade frusit och snöat. Hade det frusit hade jag kunnat åka skridskor på sjön, vilket jag inte kunnat göra på väldigt länge, samt kunde jag gått ut och åkt pulka om det varit snö, vilket jag inte heller gjort på länge. Ge mig kyla, ge mig snö, jag vill bli kvitt all slask och tö...

Finns bara en sak att säga om vädret här nere i landet, det är blött och blåsigt, men ändå kallt som i röva på en isbjörn.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

hahha. faktiskt så är det en bra anledning.

2008-01-05 @ 23:33:09
URL: http://mikaelam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0