Barn

Ibland är det himla skönt att få vara ett barn (trots mina snart 19 levda år). Att slippa alla krav som ställs och bara ha jävligt kul på ett barnsligt sätt. Att slippa bry sig om vad alla tycker (vilket jag i och för sig redan gör) och vika ut från mängden. Min bror och jag är ganska bra på det (19 respektive 16 år). Efter att ha sprungit fram och tillbaka i huset, fajtats och jagats var vi båda nöjda och lämnade varandra med ett leende på läpparna. Kan det vara dessa barnsliga fajter, lekar som måhända kallas syskonkärlek?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

ni får utlopp för er "barnslighet" på ett bra sätt.

själv sätter jag mig och spelar spel med Matilda (som är 6 år) när jag vill få utlopp för min, haha. Kan ju alltid låtsas att det är för hennes skull..

2008-01-13 @ 20:01:03
URL: http://mikaelam.blogg.se
Postat av: Marcus

Jag vill också ha en bror att fajtas med :( Syrran är för klen o pappa vänder mej med vänstran...

2008-01-13 @ 20:49:52
Postat av: Mikaéla

Jag fajtas med min lillsyrra ;)

2008-01-14 @ 21:16:30
URL: http://micies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0