Att marknadsföra sig

Kom och tänka på en sak precis när jag snokade runder (som vanligt). Hur i helvete kan vissa bloggar bli så berömda som de blivit? Det sitter någon patetisk 16årig tjej som skriver om sitt liv med sin älskade hund, vilket säkert är en jävla chiuaua! Hur kan folk ens läsa om det? Varför lägga ner tid vid sådant som är så ointressant. Jag förstår helt enkelt inte det roliga. Eller varför läsa om någon uppblåst bimbo med plasttuttar? Det visar ju bara var idealet ligger i dagens samhälle. Alla ska vara blonda, blåögda, smala, ha gigantiska bröst, vara förlovade innan 20, vara ca 175 cm och sakna hjärna. Är det så man vill att sina barn ska bli? Det är för fan inte konstigt att folk avstår från att skaffa barn, världen blir ju bara sämre och sämre.

Varför ska man då läsa min blogg undrar ni? Jo, den handlar inte bara om mitt liv, skulle bli jävligt ointressant i slutändan, jag har inte giganstiska bröst, är inte 175, är inte supersmal och är inte förlovad. Jag äger ingen jävla chiuaua och jag saknar inte hjärna. Jag är en medborgare som vill se förändring, som tror på det goda och kämpar i rättvisans namn. Jag vill se ett korrekt grammatiskt språk (även om jag kanske inte själv använder det hela tiden). Jag vill bli bäst på någonting, vad som helst så länge det är lagligt och jag vill fantommen göra denna jävla bloggen så jävla populär att ni bara ber om att få läsa mer. Så det ska göras nu, nu ska här kämpas. Famous life, here I come!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: hehe yes! jasså kul att höra =D

2008-01-03 @ 00:36:46
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

jadu frida, i mina ögon kommer du alltid vara famous. Helt rätt talat, vafan blir intressanta bloggar inte kände för? De som faktiskt handlar om saker som man vill läsa. Inte om massa kläder och hur man måste plocka upp älsklingens hundskit eller om hur man "råkade" tappa flaskan med foundation i nyllet. Fy katten.

Läs min. Den är bra. BÄST (måste ju också marknadsföra mig.

2008-01-03 @ 16:34:33
URL: http://mikaelam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0