Antal dagar offline: 2

Jösses, I'm back! Det är helt makalöst! Efter två dagar som jag inte kunnat ta mig in här är jag äntligen tillbaka. Jag blir så förbannad... Har äntligen tagit mig upp på listan över mest uppdaterade och fått väldigt många besökare (yes, detta är höjdpunkten i mitt liv..) och så kan jag inte logga in. Trodde ett tag det berodde på nått sniket litet äckel som hackat sig in på mitt lösenord och stulit denna vackra blogg fylld av visdom, men så var tydligen inte fallet. Kanske bara ett smärre fel?

Nu är jag i alla fall tillbaka, frisk, levande och med skrivarlusten på topp. Slutet gott allting gott är det väl man brukar säga?

Kommentarer
Postat av: Marcus

Cheers mate

2008-01-16 @ 22:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0