Ursäkta

Jag vill be alla trogna läsare om ursäkt för min inaktivitet, men jag har helt enkelt inte varit på något vidare skrivarhumör, vilket jag fortfarande inte är. Med massvis av läxor låter inte datorn lika lockande som den brukade göra. Med en termin kvar kan man inte börja söla, bara för att fortsätta uppdatera folk angående mina inte så intressanta åsikter. Därför vill jag nu bara förbereda alla som är i behov av min expertis och påhittighet på att jag inte kommer vara speciellt aktiv här. Till alla er därute, jag har inte lämnat er, men det finns ett liv utanför cyber-världen.

Kommentarer
Postat av: Helena

ja,ja, vi får väl tåla att annat upptar din dyrbara tid...

2008-02-13 @ 21:53:29
Postat av: Kia

eeh, ärligt talat frida var det lite läskigt ett tag när du inte gjorde annat än att skriva inlägg. Jag personligen är i alla falla stolt över dig att du har hittat andra intressen. Sum sum :)

2008-02-14 @ 14:15:47
Postat av: Petra

Tjena tjejen!

fick din kommentar :) Klart vi måste ses snart igen. så mysigt att bara pratas vid och umgås. Men som sagt, de kommer flera tillfällen.

Jag förstår att de är körigt, ingen fara! Jag vill höra mer om allt som händer! det får vi se till att fixa :)

mitt nya lösen till bloggen är: livet

kommenterar på detta inlägg långt ner så att ingen annan ser. du kan gärna ta bort denna kommentar sen så intelösenordet ligger ute.

vi får höras mer! saknar dig med :) puss å kram

2008-09-15 @ 23:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0