Slutet?

Är det slutet för bloggen? Har jag insett att det faktiskt finns så mycket mer att göra om dagarna än att faktiskt sitta framför datorn och häcka? Har jag förstått att det finns skola, jobb, träning - ja allt som måste fixas innan man kan "koppla av" framför skrället vi numera känner till som datorn. Internet - det onda som gör oss beroende, att alltid kunna vara uppkopplad, få reda på det allra senaste, känns ganska mäktigt.

Jag har kommit till den insikten att jag faktiskt inte riktigt orkar skriva längre. Jag orkar inte delge er mina vardagliga bestyr, mina tankar och allt därtill. Jag älskar fortfarande att skriva, manipulera och uttrycka mig i nogrannt valda ord, men bara tanken på detta gör mig trött. Jag kommer inte kunna sitta framför en skärm flera gånger/dag för att författa er underhållning. Kanske är detta slutet, vem vet? Jag håller frågan öppen, och är det så att bloggen verkligen läggs ner kommer en grupp människor, bestående av framstående pyskologer, kuratorer och läkare finnas till hands på ett kriscentra för er som inte riktigt orkar gå vidare själv. Hjälpen finns alltid, håll ut!

Kommentarer
Postat av: Petra

Haha du är rolig du :) Sluta inte Frida!!

2008-03-02 @ 19:33:43
Postat av: E

nej frida sluta inte blogga :D

2008-03-02 @ 19:38:34
URL: http://emmisisisisi.blogg.se
Postat av: Anonym

vi får fika någon dag? :) hade vatt super kul. :P

2008-03-05 @ 20:05:19
URL: http://emmisisisisi.blogg.se
Postat av: mikaela

nää men nu får du göra comeback, hörru!

2008-03-08 @ 19:02:41
URL: http://mikaelam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0