Media

Hittade en bild som jag fotograferade för ett tag sen utav mycket humoristiska skäl. Humorn i denna löpsedel är så slående att jag nästan vek mig dubbel av skratt.

"Ernst i blodigt djurdrama" Chockad: Katten blev sönderslagen.

För att komma till Ernst försvar så har jag faktiskt inte läst artiklen och tänker inte göra det heller. Men att en sådan sak ens får lov att bli kallad nyhet känns en aning makabert. Kan det vara så att Ernst varit ur rampljuset ett tag och faktiskt ringer in själv till tidningen för att meddela det hemska som hänt? Eller är det så att det finns ett team som hela tiden följer Ernst vart han än går för att dokumentera hans dag? Då kan man ju fråga sig om Ernst betalar dem för att följa honom eller om det är frivilligt?

Frågorna är många. Här kommer bilden, med en chockad, uppriven Ernst.


Kommentarer
Postat av: maxine

http://www.expressen.se/noje/1.1320912/tv-katten-i-bloddrama



tydligen attakerade en duvhök Ernst katt Goffrid och Ernst blev chokad av att se sin livskamrat fara illa med blod och upprivna tungor hit och dit.



En sorglig och relevant historia för oss svenska medborgare, jomenvisst..

2008-12-08 @ 23:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0