I brist på annat

Blev utmanad av min kära vän i England. Brukar dock inte fortsätta sådant, men visst. För din skull gör jag detta. Här kommer alltså fem saker jag är stolt över, utan inbördes ordning. Varsågod Sofia.


1. Mig själv
2. Min bror som är en av de mest glada människor jag känner. Sånt humör får man leta efter.
3. De andra i familjen (stofilerna) som lyckats uppfostra mig
4. Min vilja
5. Min  mormor


Verkligen svårt att komma på saker när man väl sitter här. Kanske är det så att jag egentligen är mest stolt över mig, Narcissus som jag är. Dock kan jag uppriktigt sagt säga att dessa fem punkter gör mig mycket stolt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ooh!! Tack så mkt för att du gjorde det för min skull!! :D:D Och jag vet att du hatar sånt med kedjebrev och skicka vidare saker också sånt;)

2008-12-17 @ 13:40:46
URL: http://sofiazatherz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0