En halv hamster

Ja folk, ni hörde rätt. Det är mitt liv just nu, att se ut som en halv hamster.. Nu har äntligen den sista visdomstanden opererats ut. Dock gick ju inte själva uttagandet speciellet bra. När tandläkaren delat tanden tappar han en halva rakt ner i mitt svalg och det är inte så lätt att hosta upp den när man ligger med massa händer och verktyg i munnen. Istället för att ta väcka allting från min käft säger de till mig att ta fram tungan. Hade jag gjort det helt hade tanden åkt rakt ner i halsen, vilket den tillslut gjorde. Så nu går jag omkring med en halv tand i magen, om den inte kommit ut redan då.. Hmm.. I alla fall fick jag sticka till akuten för att checka så den inte hamnat i lungan, vilket läkarna inte trodde.

Min hamsterkind och jag tackar för oss.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu vet jag en som tycker ännu mindre om tandläkarna...

2008-12-13 @ 12:47:14
URL: http://sofiazatherz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0