Blogga

Jag har länge sagt att jag aldrig ska lämna ut en massa information om mina nära och kära (mer än mamma och pappa då), men jag vet inte om jag måste göra ett undantag. Denna insikt har jag kommit till efter olika konversationer om bloggar. Kanske är det helt onödigt, många är ju det. Men det sägs att det inte står något vettigt i denna blogg. Kanske har är det rätt, kanske fel. Men jag, självfallet, riktar inte in mig på att skriva vettiga saker. Ibland är det bra att komma så långt från vettet det går, innan det slår fel i skallen.

Hursomhelst, Marcus.. Att skriva är ett sätt att uttrycka sig. Kanske förstår du mig en dag när det gäller detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0