Tar det aldrig slut?

Okej, jag vill inte vara en sådan person som gnäller. Jag är inte en sådan person. Jag yttrar mig sällan om jag mår dåligt eller har ont någonstas, det är inte jag. Jag brukar stå ut tills dess att jag knappt kan lyfta mig från sängen och mina föräldrar tvingar mig att uppsöka vård. Just det, jag kämpar på även om jag inte är helt ok, för inte fan kan man ligga hemma och tycka synd om sig själv om man har en liten förkyldning? Nej, det som inte dödar, det härdar. Men nu så har det faktiskt gått så långt att jag har dragit på mig körtelfeber. Det är inte speciellt kul, för har man redan mandlar som två bongo-bongo kulor, blir inte saken bättre av att lymfkörtlarna i halsen svullnar upp och tryker ihop dem. Man kan säga att jag har börjat få nog av mina halsbesvär. Från halsfluss-->halsböld-->körtelfeber. Som sagt, jag gnäller inte, men när fan ska detta ta slut? Skolan, jobbet ja allt tar stryk. Jag tvingas vara borta nu i minst två veckor från jobbet, skolan ska jag till tidigare, det går inte att missa allt. Ni som känner mig kanske oroar er för att jag ska smitta er, men det smittar bara vid nära kroppskontakt och jag tänker definitivit inte kyssa någon av er. Just nu är jag bara så trött på att bli hindrad av sådana här småbagateller att jag håller på att gå upp i ett enda stort rökmoln.  Jag kan dock inte avsluta detta inlägget negativt, man måste se det från den positiva sidan också. Jag kan äta hur mycket glass jag vill, utan att ha dåligt samvete över det. I detta fallet är det för en god sak.


Kommentarer
Postat av: maxine

Du är väldigt olik mig. Jag skulle legat hemma och gnällt och skitit i skolan.
Fast det förståss, jag hade ätit sjukt mycket glass jag med så vi är kanske lika ändå :P

2007-09-26 @ 18:30:27
Postat av: Mikaela

va... hade du INTE tänkt kyssa mig? :o jag som trodde vi hade något speciellt på gång, du och jag. Nehepp.. jag vet inte vad jag ska säga. Jag är djupt sårad.

2007-09-27 @ 11:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0