Kyss-sjukan, dag 1

Okej, dag ett i den strandade misantropens liv. Jag befinner mig på oidentifierad plats, någonstans i landet Sverige. Jag har mat så det räcker, diverse elektroniska apparater och en familj som bryr sig om mig. Ni undrar hur jag mår, piss! Detta är fan tommen den jävligaste sjuka jag haft. Trots att den även kallas kyss-sjukan, och kyssar ska ju inte vara jävliga... Trots detta lever och frodas jag här hemma, framför tvn i min ensamhet när andra går i skolan eller jobbar. Man skulle kunna tro att jag har roligt, som slipper vara i skolan, men den tanken slår mig ändå, att jag missar ganska mycket plus att alla mina kompisar befinner sig där just nu eller har andra viktigare saker för sig. Dock fick jag ett telefonsamtal i förmiddags som var rätt underhållande, men lurigt gjort. Jag tänker inte berätta vad det handlade om, nej nej, det håller jag för mig själv. Det enda ni behöver veta är att jag fick en liten förändring i tillvaron.

Imorgon kommer dag två. Vem vet vad som väntar runt hörnet här hemma i huset? Kanske visar de inte "Days of our lives" imorgon på tv! Kanske har det kommit nya damtussar på golvet! Vem vet? Det får framtiden utvisa. Tills dess, ha det bäst, se min apskinnsväst!

Kommentarer
Postat av: mozzter

Nääääe, gumman vad är det jag läser!!?? Tittade förbi på bloggen, var väldigt länge sen sist... och så får jag se att du är sjuk igen! Stackar stackars dig, detta var väl maxad otur?! Tänker på dig och skickar stora styrkekramar genom cyberspace!

2007-09-26 @ 22:23:36
Postat av: Mikaela

I'm still disappointed at you.

2007-09-27 @ 11:34:26
Postat av: maxine

BUHU. Jag tycker synd om dig!

2007-09-29 @ 20:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0