Hemsökt

Alltså nu får det vara nog! Jag orkar inte en enda dag till, inte på det här viset, nej nej, jag har fått nog! Mitt rum är hemsökt av äckliga, stora, håriga, blodtörstiga spindlar! Inom loppet av några dagar har de hemska djuren tagit sig in i mitt rum tre gånger. Tre hela gånger! Det började lite nätt. De byggde ett nät utanför mitt fönster. Men så klättrade en in i mitt rum och vi rev dens hus. Men nästa dag var den tillbaka, då fick vi utrota den. Idag var där en ny. Den kröp in i mina joggingbyxor (som dock inte satt på mig) och vilade sig. Jag fick utrota den. Ni må tycka att jag är en hemsk människa som utrotar dessa djur, men jag avskyr dem. Jag är rädd för dem, jag får äckliga känslor i hela kroppen bara jag ser dem. Det är för att dessa spindlar är så stora, de är inga vanliga småspindlar. Jag förstår inte vad de har på mitt rum att göra, kan de inte vara någon annanstans? Är det någon som vet hur man ska hålla dem borta? Jag behöver hjälp...

P.s Jag utrotar spindlar genom att dammsuga upp dem. D.s

Kommentarer
Postat av: Lina

Usch för spindlar! Du skulle sett den spindlen jag hittade i min SÄNG när jag skulle SOVA! Jag la mig inte i sängen på ytterligare två timmar efter det. Spindlar är hemska saker!

2007-09-21 @ 16:09:26
URL: http://linastarnert.blogg.se
Postat av: maxine

fråga kolon
Hur kan man utrota spindlar en efter en och sen kommer de tillbaka? Är inte grejen med att utrota att man verkligen tar bort ALLA så att de inte kan fortplanta sig och därmed är noll, zero kvar? fattar inte..?

2007-09-22 @ 19:27:57
Postat av: Mikaela

Hyr in mig och Michel så ska vi göra korstecken mot dem och exorcista dem. Eller också sjunger vi vår omgjorda pokémon-ramsa så flyr hela högen.

2007-09-22 @ 20:14:24
Postat av: Michel

Yeeaah, that's right Mikaela! Vi fördriver allt.. bara det är tillräckligt ondskefullt! :P

2007-09-25 @ 16:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0