Behöver ta ett snack med den där filuren i undre jorden....

Precis när man trodde att humöret skulle hålla sig på topp, att allting var precis så bra som det kunde vara så ändras det lika snabbt som det kom. Man ska aldrig vänja sig vid humör eller någonting för den delen, det kan försvinna direkt. Mina planer är inte grusade, oh no, vänta bara. Jag var först, jag är först, jag kommer alltid vara först. Men jag ska ta mig ett snack med herren under jorden för detta är fan tommen inte rätt. Plagiat säger jag bara, plagiat. Och jag är mot piratkopiering, av alla sorter, även dem som kan förekomma i skolan. Jag blir så arg, så arg. Men vänta bara, jag tänker inte kliva ner från tronen, glöm det, no way. I detta fallet finns det endast en person som kan hjälpa mig och det är "han" ( namnet på en figur i Power Puff Pinglorna). Eller så hjälper jag mig själv. Vad behöver jag hjälpa mig med egentligen? Ingenting, det är inte mitt fel. Vänta bara säger jag, vänta bara. Hämnden ska bli min. Den som skrattar bäst skrattar sist, och det är ALLTID JAG som skrattar bäst OCH sist! Morrr, fnys, hmpfhh, grr......

Kommentarer
Postat av: maxine

fräs

2007-09-04 @ 22:11:23
Postat av: Mikaela

"Han" i powerpuffpinglorna! Vad längesen man tänkte på det alltså hahha..
"I bring you love"

2007-09-06 @ 16:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0