R Ä V

Igår bar det av till staden för lite glatt firande av de sista dagarna i frihet. Kvällen började med för-fix hos Sofia med Michel och ett gäng tjejer. Supertrevligt! Efter detta beger vi oss ner till bussen och vad ser vi springa omkring där om inte en RÄV!!!!! Vad gjorde en räv där? Jag visste knappt att det fanns rävar nere i vår lilla skog och än mindre att den fanns vid busshållplatsen! Den sprang runt som om den letade efter nått, kanske borttappade busspengar? Hade den frågat mig hade den kunnat låna, jag är inte sån. Jag blev så facinerad av detta djur och orsaken till att den var där, så jag var ganska sugen på att leta reda på den och skippa stan, men så blev inte fallet.

Efter en trevlig kväll på stan kommer Sofia till mig vid 02.30 och sover här. Då berättar hon att hon blivit slagen i ryggen med ett blodigt baseball-trä! Det gjorde dock inte ont, men endå! En galning gick runt med ett blodigt baseball-trä och slog i rutor och allt möjligt och det där blodet måste komma från något!!

Det var en konstig och underlig kväll som blev mycket lyckad! Ska nog gå ner till busshållplatsen nu och se om jag hittar den där räven. Undrar vad han gör ju!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

äh det var ingen räv. Det var bara jag utan smink hahahahahhahahahahha

2007-11-03 @ 15:17:28
Postat av: Friduus

Hahaha, nej denna gången var det inte det Mikaela! :P Det var en ÄKTA RÄV!

2007-11-03 @ 16:01:49
URL: http://friduus.blogg.se
Postat av: Michel

Jag veeet! Helt plötsligt förslyttades jag till min barndoms favoritbok "Pettson och Findus och rävjakten" Helt sjukt! Tänk dig: Du som Pettson och jag som Findus! Oslagbart!

2007-11-03 @ 16:34:32
Postat av: friduus

Glöm det pysen! JAG ska vara Findus!

2007-11-03 @ 20:52:06
URL: http://friduus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0