Produktiviteten gör comeback!

Äntligen! Min produktiva sida är tillbaka. Inom loppet av två dagar har jag (under håltimmar & delvis hemma) lyckats: skriva klart ett geografiarbete, ett fs-föredrag, en tyska sammanfattning, hämtat fakta om Berlin, gjort Franska läxa + pluggat matte. Jag känner mig nöjd med tanke på hur mycket jag kom efter p g a sjukdom.. Äntligen, äntligen!

Jag känner hur jag bara vill skriva, jag hoppas bara att ínspirationen till boken kommer komma snart igen också, annars blir kanske Dalling sur på mig....

Vill ägna en tanke till mitt kära plommonskott Sara som ligger på sjukan med lunginflammation! BLI FRISK!!!!


Kommentarer
Postat av: Petra

Oj herregud. Du är fanimej min förebild när det kommer till skolan! ;)
Ang din kommentar..
Jag la ut filmen på youtube för att kunna ha den i bloggen.. Sök på "Karl Åke Karlsson" ;p Haha kommer du ihåg när vi var där? Så myskigt å kul :)
Hm, ska nog inte ta vad som hänt här men jag håller med.. Skulle vara trevligt att prata lite, det var ju ett tag sedan!

2007-11-20 @ 22:11:51
URL: http://pepplan.blogg.se
Postat av: maxine

din produktiva sida skrämmer mig. Men jag har aldrig varit aktivt produktiv och kommer nog aldrig bli det heller.

som belöning för ditt hårda arbete får du denna länk:

http://www.youtube.com/watch?v=QpL2jp6mGVo&NR=1

2007-11-21 @ 13:56:13
Postat av: Mikaela

VAA? Är sara sjuk?

VAD HÄNDER MED VÄRLDEN!!??

Välkommen tillbaka, Frida.

2007-11-21 @ 16:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0