Jag är ett offer

Jag är ett offer för den markabla sanningen vi idag kallar internet.... Fan också rent ut sagt. Vad är det som får mig att uttrycka sådan förakt för detta fenomen och vad är det som får mig att använda sådana "starka" svordomar? Jo, jag har återaktiverat min facebook..... Varför skulle jag falla offer för detta? Jag hade klarat mig så länge utan denna sida, jag var inte beroende längre... Trodde jag. Längtan efter Pacman blev för stor. Jag ville bara spela. Sen när jag väl hade loggat in och spelade dog jag dirket. Ödets ironi! Något jag så länge saknat och var bra på, drog mig vid näsan och vann över mig. Jag ska nu försöka att inte spela mer pacman och ägna mig och viktigare saker, som att snoka runder på bilddagboken....

Kommentarer
Postat av: maxine

pacman ska jag aldrig prova, jag vill inte bli besatt.
Bilddagboken är bättre.

2007-11-13 @ 15:07:29
Postat av: Mikaela

Du har rätt. Snokning är bra.

2007-11-13 @ 20:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0