Impuls

Efter nationella provet i svenska begav jag, Linda och Michel oss av till hårakademien där Michel och Linda skulle klippa sig. Dagen till ära var det även gratis där och de såg fram emot sin klippning. Jag däremot såg fram emot att titta på när de klippte sig. Jag tänder inte på hårklippningen eller så om ni tror det.. Jag ville faktiskt bara vara lite sällskaplig och följa med. Dagen slutade i alla fall med att jag också hamnade i en frisörstol och fick en oerhört fin ny frisyr. Kortare, krylligare och med lite lugg. Tjejen som klippte mig gjorde ett mycket bra jobb och jag blev jättenöjd. Tänk vad lite impulser kan leda till!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

gratis är bra. Tur att du blev nöjd.

2007-11-13 @ 20:22:31
Postat av: Helena

Oj, låter spännande! Ser fram emot att få beskåda nya frisyren. Kram och hoppas det gick bra på nationella!

2007-11-13 @ 21:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0