Höst

Nu är det fan tommen riktig höst! Det känns underbart att vara ute och gå i friska luften, mötas av alla naturens färger och bara uppskatta de små sakerna naturen bjuder på. Hur kom jag till denna insikten? Jag var ute och gick med hunden, lyssnade på Simon & Garfunkel och hade mycket att reda ut uppe i hjärnkontoret. Då jag var mitt uppe i livliga funderingar, slog det mig att jag inte alls brydde mig om var jag var. Jag stannade upp, tittade mig omkring och bara njöt. Tänk att så lite kan ge så mycket glädje.

Kommentarer
Postat av: maxine

aaah. Vad fint!

2007-11-04 @ 20:04:17
Postat av: Mikaela

nice. Synd bara att de flesta löven har fallit nu.

2007-11-07 @ 18:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0