Äntligen

Jag säger som Gert Fylking: ÄNTLIGEN!

Med risk för att få en nördstämpel såhär vid mina snart nitton levda år, funderade jag en nanosekund på om jag skulle utelämna informationen som fick mig att utbrista detta glädjerop, men då jag är av den pratsamma naturen och väldigt gärna vill dela med mig av mitt liv, väljer jag att avslöja min information. Jag har fått den nya Harry Potter boken.. Hehe... Man måste ju liksom läsa klart alla, hehe. Det är ju kult, eller i alla fall någonting beroendeframkallande, JAG MÅSTE FÅ VETA HUR DET GÅR MED HARRY! Så döm mig inte! Det är många som läser Harry, väldigt många och jag är inte så gammal, faktiskt. Jag gillar sagor, jag har mitt barnasinne kvar ( jag är ju praktiskt taget fortfarande ett barn) så håll era spydiga kommentarer för er själva. Jag kan faktiskt ta och meddela att det var min käre kollega David som berättade om bokens releasedatum. Han berättade också att han funderade starkt på att ta på sig en mantel, sina glasögon, en hatt och en trollstav för att köa utanför affärerna i Höganäs 00.00 på natten. Bara för att få känna doften av de nya exemplaren tryckta på den finaste blanden. Okej, han kanske inte uttryckte det så, och det där med klädnaden kan ha varit jag som kom på. Kontentan av det hela var i alla fall att David också skulle köpa boken, så jag är inte ensam. Huruvida han nu har gjort det har jag ingen information om, det tåls att undersökas. Boken kommer sparas till jullovet då jag har två andra böcker jag måste läsa ut. Men Harry, jag kommer snart! Vänta bara, vänta bara!

Kommentarer
Postat av: Petra

Haha, det är bra Frida! Vi får väl försöka ha vårat barnasinne kvar så länge vi kan ;p

2007-11-23 @ 08:30:30
URL: http://pepplan.blogg.se
Postat av: tant mamma

man blir aldrig för gammal för lite magi här i livet, å har man ingen fantasi vore livet fruktansvärt tråkig! Tro mej

2007-11-23 @ 11:25:43
Postat av: Mikaela

haha. Du spinner falska historier om klädnader och liknande för att få dig själv att framstå i bättre dager förstår jag. Sånt hittepå :P

Har redan läst den. Köade typ när den engelska hade release, haha, det är nördigare!

2007-11-23 @ 17:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0