Vad händer med världen?

Förlåt om jag upprepar mig, men jag måste ju bara få ta ut mina känslor på någonting. Varför är jag förföljd av djur som parar sig? Tidigare i veckan såg jag två nyckelpigor och jag säger bara en sak: Alla som har sett reklamen med bilen och nyckelpigorna, det är så på riktigt!
I alla fall tror jag, som min moster kommenterade, att Freud skulle vara ganska intresserad av detta eftersom han trodde att allting anspeglade på sex. Det tror dock inte jag, för jag har en annan teori som jag vet stämmer. Det är ju vår för fasen, och snart är det sommar och sommarlov. Djuren har vårkänslor och till skillnad från oss människor kan de inte gömma sig inne på något rum eller så, de får acceptera att de inte har någon annan plats än naturen.

Nu är allt vad läxor heter äntligen slut. Nu är det bara att gå på lektionerna och bara vara. Känns som en stor tyngd har släppts från magen, men det är fortfarande mycket kvar. Det kommer dröja innan den faller bort helt, men det är inte långt kvar tills den försvinner. Snart är allting borta, snart är allting nytt, framtiden är här, men den är inte vad den har varit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

soooooommarloooooooov

2007-06-03 @ 12:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0