Teknikläger

Klockan 07.30 lördag morgon stiger jag upp, äter frukost och åker till gympasalen jag ska spendera helgen i. Gör i ordning min sovplats, går till badhuset och tränar ungarna. Efter detta går vi tillbaka äter, går till minigolfbanan, går hem i regn, tränar och äter. Sen blir det brännboll, någon hopprepslek och fri lek. 23.00 blir det läggdags, ungarna "sover", nödytgångs-skyltarna lyser i mitt huvud hela natten, men jag lyckas ändå somna.

07.30 söndag morgon väcks jag av ett spöke, spöket somnar om, tjejerna lyser mig i huvudet med en ficklampa och säger att killarna stör när de pratar. Ca 08.30 är alla uppe, packar, går och äter frukost. Sedan är det träning igen och klockan 13.00 hämtas jag för att åka hem.

Jag är alltså trött, utmattad. Det kanske inte verkar som någon ansträngande helg, men det var den. När ni spenderat en helg med barn i åldrarna 8-13 år, då har ni all rätt att säga vad ni tycker, men så länge ni inte vet, uttala er inte!

God afton!


Kommentarer
Postat av: maxine

oh va' jobbigt. Hur mycket tjänade du? :p

2007-05-30 @ 22:07:35
Postat av: Friduus

Mindre än jag förtjänar :P

2007-05-30 @ 22:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0