Förföljd

Kalla mig paranoid (jag vet vad det betyder, har precis haft prov på det i psykologi), men jag är verkligen förföljd. Det är ingenting jag föreställer mig, jag är ett offer. Jag vet inte om jag vågar gå utanför mitt hus längre. Denna ständiga rädsla följer mig varje gång jag går ut. Det är fruktansvärt, parande djur förföljer mig!

Först fick jag ju bevittna duvporr, det skrev jag ju om tidigare. Två dagar efter detta när jag cyklar ner för backen igen så får jag bevittna hundsex, idag skalbaggesex i skogen och när jag är i Torekov med mamma och pappa, vad tror ni jag får bevittna då? Jo, MÅSSEX! Dessa himla måsarna var ju inte riktigt som de andra djuren som tog det någerlunda lugnt och sansat, nej nej, de var ju verkligen vidriga! Det var inte var det faktumet att de höll på oerhört länge, deras läten hördes ju på flera kilometers avstånd. "Hallå, lyssna på oss, vi utför någonting mycket vackert här, men det låter som vi skrattar hela tiden..." Jösses, är det bara jag som får bevittna sådana här saker? Om det är fler som känner sig förföljda av naturens krafter så lämna gärna en kommentar på hur ni hanterar detta. Jag har varit med om många vårar (18 st faktiskt), men om jag ger mig till minnes så har jag inte sett så många parande djur inom loppet av en vecka. Aldrig, aldrig. Det är förfärligt.

Missförstå mig inte, jag tycker det är vackert att djuren tycker om varandra, men måste de tycka om varandra när jag är där? De kan väl i alla fall vara lite mer diskreta. Nästa gång detta händer (om det nu händer någon mer gång), så ska jag höra av mig till en ornitolog för jag verkar ju vara värsta fågelmagneten. Kanske de tycker det är intressant att studera måsarnas drifter, vad vet jag?!

Kommentarer
Postat av: Felicia&Josephine

Hejsan, vi skulle bli glada om du tog en titt på våran blogg!
Kram

2007-05-18 @ 18:30:07
URL: http://modeochvariationer.blogg.se
Postat av: maxine

det kanske ar ett tecken?

2007-05-20 @ 10:43:07
Postat av: mozzter

...vågar inte tänka på vad Freud hade haft att säga om detta...

2007-05-20 @ 12:01:35
Postat av: Felicia

Vad kul att du gillade Annies tröja, hon hälsar tack! Tyvär finns inte tröjan att köpa, hon har lånat den från en tant vars sommar stuga deras familj lånar...så det är lite far away att hitta en likadan!
Kram

2007-05-22 @ 21:02:14
URL: http://modeochvariationer.blogg.se
Postat av: Felicia

Vad kul att du gillade Annies tröja, hon hälsar tack! Tyvär finns inte tröjan att köpa, hon har lånat den från en tant vars sommar stuga deras familj lånar...så det är lite far away att hitta en likadan!
Kram

2007-05-22 @ 21:02:15
URL: http://modeochvariationer.blogg.se
Postat av: Felicia

Byxorna går att köpa på Acne shoppen på internet.
Jag vet, dom är jätte fina:D

2007-05-23 @ 17:02:52
URL: http://modeochvariationer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0