Fåglar

Idag när jag cyklade hem från jobbet så hände det en ganska lustig sak måste jag säga. När jag kommer upp för den extremt jobbiga backen så ser jag två duvor som sitter uppe på en lyktstolpe. Jag antar att dessa två duvor är ett par då de sitter och kuttrar sådär romantiskt tillsammans. Eftersom att jag är en duvexpert så vet jag att duvor är sådana fåglar som håller ihop livet ut. När det har träffat sin partner så stannar de med den hela livet och om den ena av dem dör, så lever den andra ensam tills dennes tid är kommen.

Duvor är alltså väldigt romantiska och jag ville givetvis fånga detta fina ögonblick på bild. Jag tar fram min mobil (som verkligen inte är bra) och försöker få en hyffsat bra bild. När jag känner mig nöjd så lägger jag ner mobilen och bereder mig för att cykla iväg. Jag kastar en sista blick på duvorna, och vad ser jag då? Vad ser jag då? Jo det börjar hetta till lite och rätt vad det är så hoppar hanen upp på honans rygg och börjar jucka! Vad är det här?! Alltså skaffa ett rum! Här har jag nyss stått och fotograferat två kärleksfulla duvor som "pussar" varandra och direkt när man lägger ner kameran så börjar de hålla på? Det förstörde verkligen allt... Jag vet inte om jag klarar mig ur detta. Har min syn på duvor ändrats? Jag är full av frågor! Aldrig i mitt liv trodde jag att jag skulle få bevittna duvporr!

Kommentarer
Postat av: maxine

HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA

2007-05-10 @ 22:46:23
Postat av: Lina

HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Du är för kul Frida :D

2007-05-11 @ 21:50:22
URL: http://linastarnert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0