Teater & Torsdag

Igår, onsdag var jag och min kära klass på teater. Trettondags Afton av Shakespeare. Den uppskattades oerhört av mig, men de andra tyckte den var lite flummig. Ett välkänt ansikte i en av rollerna var Hampus Björck, som spelat i Skilda Världar. Så snygg han är!

Idag har jag varit i skolan.. Säga vad man vill om skolan, men just nu orkar jag inte med den. Efter detta var det dags för jobb på det alltför välbekanta badhuset. Gick bra, fick ta i med hårdhandskarna. Ibland blir jag bara så trött på att de inte kan lyssna och göra det de ska, men de lär sig.Förhoppningsvis...

Imorgon är det äntilgen fredag! Och jag är ledig på lördag! Kan det bli bättre?! Helgen ska tillbringas med Sofia, det är ju Melodifestivalen! Även om jag absolut inte gillar den musiken som spelas där, så är det tradition att titta på den. Det är kult! Och i år är ju faktiskt The Ark med, och som de flesta vet så är ju The Ark några av mina personliga favoriter (har alla album med dem), så jag kommer definitivt se till att Ola och grabbarna vinner. Om det nu inte skulle gå vägen så tror jag att Sebastian kan ha en chans med sin låt, även om han kläder var så oerhört fula att jag höll på att trilla av pinnen. Hoppas han har bytat upp sig till finalen. En sak som är synd är att Måns, den lilla läckerbiten sjunger en sådan kass låt. Han som är så supersnygg med sin sängkammarblick. Men tjejer, tyvärr läste precis att han är upptagen så DREAM ON!

Tjaa, idag är jag väl inte speciellt agressiv eller har någonting annat att prata om, så jag ska göra min engelskaläxa och titta på Du är vad du äter. Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: maxine

HU! hemskt att Sveriges enda kultur är melodifestivalen. Vi är så tradiga!

2007-03-10 @ 15:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0