Söndag

Söndagen har väl varit som alla andra söndagar de senaste åren. Jag har bara tagit det lugnt och inte gjort ett dugg. Det brukar bli så. Jag förstår inte var alla människor får orken ifrån. Jag är ju trött jämt! I alla fall så har jag pluggat lite inför Svenska provet. Inte det roligaste man kan spendera en söndag med, men så är det. Har för övrigt bara tittat på tv annars. Måste verkligen slå ett slag för Playa del Sol! Detta programmet är så sjukt roligt! Och imorgon börjar Hundra höjdare vilket jag också strongt ser fram emot.
  När jag endå håller på att slå slag för saker så måste jag ju nämna Musiken! Ett tag var den borta ur mitt liv, kändes konstigt, men jag hade liksom inte riktigt orken att lyssna på musik heller. Nu har jag lyssnat väldigt mycket på Lars Winnerbäck och gud vad bra han är! Lyssnade också på Håkan Hellström i morse och musiken är verkligen, verkligen tillbaka. Jag säger bara det att bakgrundsmusik till livet, det hade inte varit helt fel!


Kommentarer
Postat av: maxine

Lasse Winterdäck kan man väl vara utan?

2007-03-05 @ 21:49:21
Postat av: maxine

Lasse Winterdäck kan man vara utan!

2007-03-05 @ 22:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0